Powrót do listy

Port

Port

Choć z lotu ptaka przypomina plac zabaw pełen kolorowych klocków, to nie ma tu miejsca na zabawę - dla pracujących w nim ludzi kolejny dzień przynosi nowe wyzwania, a każdy przestój oznacza gigantyczne straty. Port w Gdyni jest dziś (po Gdańsku i Szczecinie) trzecim co do wielkości portem morskim w Polsce - dzięki nowemu programowi będziecie mieli szansę zajrzeć do wielu niedostępnych miejsc i poznać ludzi, którzy tam pracują. Przekonacie się, że port to organizm, który tętni życiem przez dwadzieścia cztery godziny na dobę, siedem dni w tygodniu - powierzchnia 937 ha i około 40 stanowisk dla statków wymagają trójzmianowej obsady, wykazującej się precyzją, odpornością na stres i zmysłem logistycznym.

Port - seria 1
Port - seria 1
W każdym odcinku przybliżymy Wam, to, co naprawdę dzieje się za zamkniętymi bramami portu. Pokażemy niewidoczne na co dzień problemy, z którymi zmagają się setki zatrudnionych tu ludzi. To tutaj nurkowie badają poszycia kontenerowców, piloci wprowadzają je bezpiecznie do doków, a operatorzy dźwigów rozładowują cenne towary. Ostateczny rytm pracy wyznacza tu jednak najważniejszy gracz, od którego kaprysów bardzo wiele zależy – morze.

Port - seria 1

Port - seria 1
1 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
2 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
3 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
4 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
5 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
6 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
7 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
8 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
9 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
10 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
11 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
12 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
13 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
14 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
15 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
16 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
17 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
18 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
19 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
20 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
21 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
22 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
23 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
24 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
25 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
26 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
27 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
28 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
29 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
30 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
31 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
32 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
33 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
34 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
35 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
36 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
37 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
38 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
39 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1
40 z 40
Port - seria 1
Foto: Filip Chlebda
Port - seria 1Port - seria 1
+38

SERIA 1 (WIOSNA 2018) – LISTA ODCINKÓW:

Odcinek 1: Wodowanie w stoczni i wejście pilota na pokład

Odcinek 2: Holownik pomaga w obrocie przy silnym wietrze

Odcinek 3: Największy pływający dźwig i niebezpieczny ładunek

Odcinek 4: Uszkodzona chwytnia i brak możliwości spuszczenia balastu

Odcinek 5: Jak pilot przetrwa gniew oceanu?

Odcinek 6: Remont w suchym doku i odejście na styk

Odcinek 7: Wydokowanie bez zasilania i napięty harmonogram na terminalu kolejowym

Odcinek 8: Test silnika wysokiego na cztery piętra!

Komentarze (3)

Dodaj komentarz do artykułu
publikuj
Właśnie pojawiły się nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
~Gość

Tylko jakie parametry ma Port w Rotterdami i jak jest umiejscowiony ....

  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
      0
    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
        0
      • zgłoś naruszenie
      ~Gość

      I zeby nie bylo - jako autor poprzedniego komentarza dodam tylko, ze urodzilem sie w Gdyni i mieszkam tu od 59 lat, a ponad 30 lat temu pracowalem na dzwigu Maja.

      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
          0
        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
            0
          • zgłoś naruszenie
          ~Gość

          Fajny porcik, ale Europort w Rotterdamie przeladowuje rocznie ponad 20 razy wiecej ton ladunkow. Jest roznica?

          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
              0
            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                0
              • zgłoś naruszenie
              Pomoc | Zasady forum
              Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
              tvnpix