Naprawy nie do naprawy
Powrót do listy

Naprawy nie do naprawy

Kiedy psuje Ci się auto i w warsztacie słyszysz – „nic z tym nie zrobimy”, „to usterka nie do naprawienia”, pomocną dłoń wyciąga Adam Klimek. Najbardziej znany mechanik w Polsce wraca z drugim sezonem programu „Naprawy nie do naprawy”, w którym stara się znaleźć rozwiązania w nawet najbardziej problematycznych przypadkach.

Naprawy nie do naprawy - seria 2
Naprawy nie do naprawy - seria 2

SERIA 2 (JESIEŃ 2022) - LISTA ODCINKÓW:

Odcinek 1: Choinka w "siódemce"

Odcinek 2: Dlaczego Honda przecieka?

Odcinek 3: Dlaczego Corsie brakuje mocy?

Odcinek 4: Dlaczego Peugeot 508 nie chce jechać do tyłu?

Odcinek 5: Dlaczego Dodge gaśnie?

Odcinek 6: Dlaczego Fabia gaśnie przy skręcaniu w lewo?

Odcinek 7: Dlaczego elektronika w Peugeocie szaleje?

Odcinek 8: Dlaczego w Megane śmierdzi spalinami?

Komentarze (13)

Dodaj komentarz do artykułu
publikuj
Właśnie pojawiły się nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
~Gość

Nie wiem kto wam robi opisy do programów, ale jak widzę , że "Adam Klimek jest specjalistom..." , to ręce opadają(om)...

  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
      0
    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
        0
      • zgłoś naruszenie
      ~Gość

      Dzień dobry ....mam problem z automatyczna skrzynią 7 biegową s tronic w audi (typ skrzynie OCK rok produkcji auta 2019) . Otóż po I statycznej wianie oleju skrzynia pod dynamicznej jeździe zaczyna się gotować. Efektem jest niewielki wyciek oleju od pompy oleju odpowiedzialnej za mechanizm przekładni oraz specyficzny zapach. Będę wdzięczny... rozwiń

      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
          0
        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
            0
          • zgłoś naruszenie
          ~Gość

          W dn. 04.12.2022 nie mogę znaleźć programu "Naprawy nie do naprawy". Co się dzieje? Kiedy następne odcinki ?

          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
              0
            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                0
              • zgłoś naruszenie
              ~Gość

              Forester SG...szarpanie układem napędowym przy odpuszczeniu gazu....obroty silnika nie schodzą od ok. 2 tyś....check engine permanentnie się świeci

              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                  0
                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                    0
                  • zgłoś naruszenie
                  ~Gość

                  Wita,. pacjent to Mercedes W251 320CDi, uszczelniony silnik, zregenerowana turbina, wtryski po regeneracji, nowy egr, czujniki ciśnienia i regulator ciśnienia paliwa. Auto ma problemy z odpalaniem rano lub po długim postoju -trzeba liczyć do 10 i wtedy pali od strzałą, dodatkowo kopci przy gwałtownym przyspieszaniu ( brak DPF fabrycznie )- może... rozwiń

                  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                      0
                    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                        0
                      • zgłoś naruszenie
                      ~Gość

                      Adam, śledzę kazdy Twój program. W każdym z nich jest masa wartościowych informacji i porad. Pokazujesz ciekawe przypadki aut "nie do naprawy". Mam również przypadek, którego mechanicy nie sa w stanie rozwiązać. Niepozorne, miejskie autko Opel Corsa D z silnikiem benzynowym 1.2. Odkąd go mam (ok.6 lat) auto ma problemy z mocą, Zachowuje... rozwiń

                      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                          0
                        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                            0
                          • zgłoś naruszenie
                          ~Gość

                          dzien dobry bmw 530 d f11 gdy silnik sie rozgrzeje po ruszeniu np spod swiatel wiatrak od chlodnicy zalacza sie na najwyzsze obroty po zatrzymaniu (bez wylaczania silnika)obroty wiatraka chlodnicy spadaja i wiatrak pracuje cicho i spokojnie po ponownym ruszeniu wyje na najwyzszych obrotach zaden serwis lacznie z autoryzowanym nie ma pojecia co sie... rozwiń

                          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                              0
                            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                0
                              • zgłoś naruszenie
                              ~Gość


                              InsIgnia A 2014r po lifcie 1.4 turbo benzyna . Nikomu jak na razie nie udało się uszczelnić silnika . Samochód był u 3 mechaników również w ASO i nikomu jak na razie nie udało się go uszczelnić. Jak uszczelnia jedna rzecz to zaczyna cieknąć z drugiej strony . Silnik ma mało mocy i bardzo mocno się nagrzewa mimo tego iż wskaźnik... rozwiń

                              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                  0
                                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                    0
                                  • zgłoś naruszenie
                                  ~Gość

                                  Witam . Pacjent Mercedes w123 (beczka) 148400 km przejechane cały w oryginale silnik 2,3 benzyna 136 km wtrysk. Bardzo dużo pali od tankowania do tankowania od 15 do 18 litrów przy bardzo spokojnej jeździe. Pojazd ładnie odpala , ładnie jeździ i niestety nikt nie chce się podjąć walki z wtryskiem .

                                  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                      0
                                    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                        0
                                      • zgłoś naruszenie
                                      ~Gość

                                      czesc
                                      posiadam citroena C3 picasso z koszmarem mechanika czyli silnikiem 1.6 vti 120KM
                                      w silniku po rozgrzaniu wypada zapłon na czwartym cylindrze ale co najciekawsze
                                      to ze po zgaszeniu i zapaleniu ponownym po chwili jest dobrze ale tylko na chwile.
                                      zmieniałem juz wtryski,cewki,swiece,głowice i nic.....
                                      3 najlepszych miechanikow... rozwiń

                                      • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                          0
                                        • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                            0
                                          • zgłoś naruszenie
                                          ~Gość

                                          Na opel insignia z 2010 roku nagle gaśnie, niby elektronika w porządku, alternator podobno też. Samochód stoi u już trzeciego mechanika od trzech tygodni i mechanik nie ma pojęcia co się popsuło... Pomoże Pan?

                                          • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                              0
                                            • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                                0
                                              • zgłoś naruszenie
                                              ~Gość

                                              Dzień Dobry
                                              Mam problem z samochodem - jeszcze na gwarancji (bardzo ciekawym ), gdzie autoryzowany serwis "poddał się" i nie widzi lub nie chce widzieć problemu (?). Jeśli chcecie więcej szczegółów proszę o kontakt.

                                              • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                                  0
                                                • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                                    0
                                                  • zgłoś naruszenie
                                                  ~Gość

                                                  Witam Panie Adamie, chciałbym się zgłosić do Pana z Audi A8 D3 4.0 tdi.
                                                  Chodzi o regeneracje turbin, wymianę rozrządu i przy okazji paska osprzętu.
                                                  Malo który warsztat chce się tego podjąć. Jest tam jeszcze kilka detali do poprawek, Pozdrawiam

                                                  • Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieOstatnio ocenili:
                                                      0
                                                    • Tyle osób ocenia komentarz negatywnieOstatnio ocenili:
                                                        0
                                                      • zgłoś naruszenie
                                                      Pomoc | Zasady forum
                                                      Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
                                                      tvnpix