powrót do listy

Będzie pan zadowolony

Będzie pan zadowolony

Co dzieje się za zamkniętymi drzwiami warsztatów samochodowych? Wymiana sprawnych elementów, uszkodzenie działających mechanizmów, doliczanie do rachunku części, które nie zostały wymienione. Zadowolony będzie zapewne tylko „fachowiec”. Ale na krótko, bo my tego tak nie zostawimy. Pokażemy cały precedens i go skomentujemy.

Widzowie będą świadkami całego procesu naprawy – od oddania auta w ręce mechaników, przez samą diagnozę i naprawę, aż po odbiór samochodu przez właściciela. Głównym bohaterem każdego odcinka jest samochód, w którym wystąpiły niegroźne, acz uciążliwe awarie. Ich przyczynę i sposób naprawy wyjaśnia prowadzący – Krzysztof Woroniecki – mechanik samochodowy z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem. To on oceni również, czy praca wykonana przez mechaników była rzetelna, a kwota, jakiej zażądali za swoje usługi – uczciwa. Przekonamy się także, kto najczęściej pada ofiarą nieuczciwych fachowców – młoda studentka bez doświadczenia motoryzacyjnego, „wszystkowiedzący” domorosły fachowiec, a może obcokrajowiec w nagłej potrzebie? Dowiemy się również, które modele samochodów są przez mechaników lubiane i cenione, a które przeklinają najbardziej.


Seria 2 - lista odcinków:

Odcinek 1: A pier... jej cenę, k... - kosztowne Audi A3

Odcinek 2: Świst spod maski Corolli

Odcinek 3: Elektryka szwankuje w Renault

Odcinek 4: Astra bez mocy

Odcinek 5: Lewarek lata, skrzynia się dławi...

Odcinek 6: Padnięta klima w Vectrze

Odcinek 7: Nie opuścisz szyby w BMW

Odcinek 8: Silnik pracuje na trzech cylindrach

Odcinek 9: Świece i przewody do wymiany w Punto

Odcinek 10: Brak mocy i nierówna praca turbiny w A4

Odcinek 11: Łamigłówka elektryczna w Citroenie C5

Odcinek 12: Ford Fusion się grzeje

tvnpix