jak powinne dzialac swiatla dzienne ledowe
Witam jestem kierowcą busa do 3.5 DMC. chciałem spytać czy zostaną wprowadzone tachografy do aut 3.5 DMC jeśli tak to kiedy i jaki bedzie czas jazdy i czas pracy, taki sam jak w ciężarówkach po wyżej 3,5 DMC czy bedzie tak samo
WIITAM . JESTEM KIEROWCĄ I WYKONUJĘ PRACĘ NA ZACHODZIE DOKŁADNIE W HOLANDII. MAM PYTANIE ODNOŚNIE PAUZY WEEKĘDOWEJ. CZY MIESZKAJĄC I PRACUJĄC W HOLANDII ROBIĘ NP. PAUZĘ 45GODZIN WEEKĘDOWĄ MOGĘ WYJĄĆ KARTĘ Z TACHOGRAFU??? I CZY W PRZYPADKU WYJĘCIA W PIĄTEK A PONOWNEGO LOGOWANIA W PONIEDZIAŁEK MUSZĘ MIEĆ KARTĘ TGZ, URLOPÓWKĘ BĄDZ... rozwiń
witam jestem kierowcą betonomieszarki i w dowodzie rejestracyjnym ma wpis ze pojazd jest zarejestrowany jako pojazd specjalistyczny więc czy w takim przypadku obowiązują mnie identyczne czasy pracy i czas jazdy jak zwykłą cięzarówką ???nigdzie niemogę uzyskać odpowiedzi na to pytanie .proszę o odpowiedz dziękuję
WITAM PYTANIE DO POLICJANTA PRZECZYTAŁEM KIEDYŚ W GAZECIE ROLNICZEJ ŻE ROLNIK GDY CHCE PRZEWIEŚĆ NP ZBORZE DO SKUPU CIĘŻARÓWKĄ TO W OBRĘBIE 100 KM OD GOSPODARSTWA NIE MUSZĘ UŻYWAĆ SYSTEMU VIATOLL
Witam,to forum to jakieś nie jasne jest i nie moge go ogarnąć ,jak mogę uzyskać jakies objaśnienie lepsze,odpowiedzi na jakieś pytania to gdzie mam szukać.Pozdrawiam.
czy można jeździć anglikami
czy będzie można jeździć anglikami w 2014
chce zakupic ciagnik siodlowy iveco daily zestaw z naczepa.Czy prawo jazdy kat.B+E wystarczy i czy swiadczac uslugi transportowe musze posiadac licencje na przewoz rzeczy.A takze jakie moze byc dopuszczalne DMC zestawu
PYTANIE DO POLICJANTA JAK TO JEST Z SAMOCHODEM ALBO Z MOTOREM JAK GO ZNAJDZIEMY GDZIEŚ BEZ WŁAŚCICIELA CO MAM ROBIĆ
WITAM PYTANIE DO POLICJANTA CZY ZAKŁADAJĄC NIEBIESKIE ŻARÓWKI DO LAMP WSTECZNYCH W MIEJSCE BIAŁYCH ŻARÓWEK CO ZA TO GROZI
JAKIE MOŻNA ZAMONTOWAĆ ADAM Z ZAKOPANEGO