Aktualności

Tym razem do warsztatu Adama trafiło auto o szlachetnym, japońskim rodowodzie. Toyota Celica Supra z 1985 roku, zarejestrowana na żółtych tablicach – marzenie wielu entuzjastów sportowych aut z kraju kwitnącej wiśni. Prace nad tym egzemplarzem były sporym wyzwaniem z dwóch powodów – po pierwsze ze względu na unikatowość rozwiązań technicznych w nim zastosowanych, a po drugie problemem była dostępność części. Nie mieliśmy ani wystarczających funduszy, ani czasu, żeby czekać na przesyłki z Japonii.
Pomoc | Zasady forum
Adam w pierwszej kolejności zajął się tylnym zawieszeniem i wymienił amortyzatory. Kolejnym wymienionym elementem była podpora wału, która kosztowała sporo, bo ponad 500 zł. Standardowo wymieniono także rozrząd, ale najbardziej kosztowną operacją okazała się wymiana układu wydechowego – zabieg wykonania tego układu uszczuplił nasz budżet o 1500 zł. Po wykonaniu wszystkich prac auto zabrano na hamownię, gdzie po diagnozie wykres pokazał moc 144 KM. To o 4 KM więcej, niż podawał producent! Po dopieszczeniu wizualnym zadowolony właściciel mógł odebrać swoje cacko – oby cieszył się nim jak najdłużej!
Toyota Celica Supra
Koszty napraw:
Dywaniki | 100,00 zł |
Usługa lakiernicza | 1650,00 zł |
Układ wydechowy | 1500,00 zł |
Poduszki amotyzatorów | 54,04 zł |
Pasek rozrządu | 261,77 zł |
Rolka prowadząca pasek | 305,58 zł |
Podpora wału | 562,35 zł |
Amortyzatory tylne | 328,80 zł |
Pasek wieloklinowy | 73,29 zł |
Pasek klinowy | 33,85 zł |
Filtr oleju | 27,08 zł |
Smar do hamulców | 67,70 zł |
Materiały eksploatacyjne | 100,00 zł |
Pozostałe części | 206,33 zł |
Suma | 5 270,79zł |
Komentarze (0)
Dodaj komentarz do artykułu
Właśnie pojawiły się nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
pokaż wszystkie komentarze
Publikowane komentarze sa prywatnymi opiniami użytkowników portalu. TVN nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
