Aktualności

Nierówna praca silnika, niedziałająca klapka wlewu paliwa i permanentnie palące się światła stop to usterki Volkswagena Golfa V z motorem 1.9 TDI. Zobaczcie, jak kompakt z popularnym Dieslem zwiedza warsztat za warsztatem, przechodząc z rąk do rąk niezbyt kompetentnych mechaników.
Komentarze (2)
kolego możesz mieć dwie pompy ta którą opisujesz to pompa wtryskowa wysokiego ciśnienia druga to pompa niskiego ciśnienia ona podaje paliwo do tej pierwszej znajduje się w baku zawsze jest ją słychać po włączeniu zapłonu ale nie występuje we wszystkich modelach pozdrawiam
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Artur Ormańczyk A może Pan Woroniecki odpowiedziałby mi na pytanie dotyczące 3 części programu Będzie Pan zadowolony, gdzie ponoć wymienili w golfie v pompę paliwową, a w programie prezentowany jest tylko smok, a pompa paliwowa jest montowana przy silniku i jest mechaniczna, czyli działa jak silnik pracuje a nie jak się przekręci kluczyk,... rozwiń
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
