Pierwsza w Polsce reklama samochodu na żywo

Raport Turbo - reklama na żywo
Dwa miesiące przygotowań, 120 osób na planie, cztery auta, wokalistka Bovska i wiele pomysłowych rozwiązań - przekonaj się, jak wyglądały przygotowania do emisji pierwszej w Polsce reklamy samochodu na żywo. Reporter "Raportu Turbo" zajrzał za kulisy tej niezwykle skomplikowanej produkcji!

W sobotę, 6 października, marka ŠKODA wyprodukowała i wyemitowała na żywo reklamę „Nowa Bovska FABIA”. Spot był 60-sekundowym materiałem, zrealizowanym w jednym ujęciu, tzw. mastershocie, promującym wprowadzenie do sprzedaży nowego modelu ŠKODA FABIA. Wielokanałowa transmisja na żywo została przeprowadzona jednocześnie w telewizji TVN, na portalach Gazeta.pl, WP.pl, na platformach Facebook i YouTube, kanałach influencerów oraz w kinie Cinema City Arkadia i na ekranach telewizyjnych w sklepie MediaMarkt.

W produkcji wykorzystano ruchomą scenografię, nawiązującą do scenerii wielkiego miasta. W hali o powierzchni 2.000 m2, twórcy spotu umieścili cztery samochody marki ŠKODA, motocykl, neony i mapping video imitujący dom z garażem.

W produkcję zaangażowanych było blisko 120 osób. Zespół autorów akcji łączył specjalistów marki ŠKODA Polska, Isobar Polska, Propeller Film, PHD Media Direction, Dentsu Aegis Network, Posterscope oraz Agencji TVN i TVN Media. Wydarzenie wyreżyserował Tadeusz Śliwa, a realizowali Fares Corbani (steadycam) oraz Michał Dąbal (operator).

Raport Turbo - reklama na żywo
Raport Turbo - reklama na żywo
podziel się:

Pozostałe wiadomości