Aktualności

Samochody typu kombi mają być przede wszystkim praktyczne i uniwersalne, a więc sprawdzać się w roli przestronnego samochodu rodzinnego i auta użytkowanego na co dzień w każdych warunkach. Jarek Maznas za kierownicą Seata Leona ST w wersji FR, Rafał Jemielita w Toyocie Auris Touring Sports i Patryk Mikiciuk w Hondzie Civic Tourer mają kilka ciekawych pomysłów na sprawdzenie funkcjonalności samochodów z uniwersalnymi nadwoziami.
Sprawdzimy, czy do tych samochodów zmieści się osiołek (żywy i prawdziwy) oraz lodówka. Nie zabraknie też bardziej sportowych wyzwań w postaci próby pokonania zakrętu z poprzecznymi nierównościami. Będzie tez o spalaniu, bo rodzinne kombi musi być przecież nie tylko pakowne, ale też oszczędne. Na koniec zobaczymy, jak w naszych samochodach czują się przeciętni mieszkańcy wielkiego miasta i sprawdzimy ich wiedzę z zakresu historii tego typu samochodów. Jedna z pasażerek będzie tez miała specjalną niespodziankę...
Ben Collins zajmie się natomiast topową odmianą VW Golfa VII, czyli wersją „R”.
Komentarze (5)
Dobry odcinek ale ciekaw jestem dla czego nie wspomnieliście nic o skrzyni cvt która jest piętą achillesową toyoty. Było porównanie pokonania zakrętu z tzw. koleinami poprzecznymi ale wiadomo że Seat ma twarde zawieszenie a taka konfiguracja najgorzej znosi takie porównanie i zawsze wypadnie źle w porównaniu z z zawieszeniem miękkim. Można... rozwiń
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Mam Peugeota 307 kombi i chwalę sobie. Zawsze uważałem że auto typu sedan nie nadaje się do niczego tylko do wożenia czterech liter.
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Witam,
Pamięta ktoś w którym odcinku automaniaku lub innym programie pokazywali jak negocjować cenę zakupu nowego samochodu
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Panowie, gdybyscie dostali Leona ze zwyklym zawieszeniem (nie obnizonym i utwardzonym w wersji FR) Seat z pewnoscia by nie przegral testu na nierownosciach w zakrecie. Seat jest moim zdecydowanym faworytem z tej trojki :). Pozdrawiam
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
kombi moim zdaniem powinnscie testowac z silnikami diesla.Dzieki
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
