Aktualności

Po zadbaniu o wygląd nadejdzie czas na prace mechaniczne - po zregenerowaniu gaźników zajmiemy się montażem dwulitrowego silnika z wiele mówiącymi oznaczeniami Fiat Abarth, kłowej skrzyni biegów oraz sprzęgła. Konieczna będzie także budowa układu wydechowego. Ukończony projekt Adam Klimek zabierze na tor Łódź, by w praktyce przekonać się o walorach rajdowego Poloneza 2000!
Komentarze (3)
Panowie ale ten obrotomierz odwrócony to nie tak.
No jak to wygląda - cyfry odwrócone o 90 stopni :(
Adam - no nie pasuje to do Twojego profesjonalizmu :(
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Nie on wpadł na ten pomysł.
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
Obrotomierz jest założony prawidłowo :)
Jest to rajdowy polonez, zrobiony wg. dawnej specyfikacji. Dawni kierowcy używali tak właśnie przestawionych obrotomierzy. Po prostu było to wygodniejsze
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
