Aktualności

Peugeot 205 CTI, należący do Michała od pięciu lat, z zewnątrz prezentuje się dobrze, ale to tylko pozory. W tym egzemplarzu układ hamulcowy praktycznie nie istnieje - przerdzewiałe przewody i wyciekający płyn powodują ogromne zagrożenie dla właściciela i innych użytkowników dróg. Regeneracji wymaga także całe tylne zawieszenie, oparte na słynnej belce skrętnej. Adam Klimek poważnie zaingeruje w mechanikę małego francuskiego kabrioletu.
Komentarze (1)
Przed pierwszą przerwą:
"Adam naprawia serwo (wspomaganie hamulców)".
Po pierwszej przerwie:
"(...) uszczelnienie pompy paliwa kosztowało grosze (...)"
:-D :-D :-D
Inny cytat z tego odcinka (5/7):
(...) większość clou (...)
Dobre! Tak jak: "pierwsze primo, drugie primo, trzecie primo"...
Wróćmy jednak...
rozwiń
- 0Tyle osób ocenia komentarz pozytywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- 0Tyle osób ocenia komentarz negatywnieZaloguj się aby oceniaćOstatnio ocenili:
- podziel się
- zgłoś naruszenie
